Job 11 van 21


Report this listing

Solliciteren



Supervisor Supermarkt | Borsbeek


Functie

Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team dat de thuisleveringen verzorgt, gevestigd in de regio Borsbeek? We zijn op zoek naar een nieuwe supervisor die ons team kan leiden en de klanttevredenheid hoog in het vaandel draagt.

Als supervisor speel je een cruciale rol in het efficiënt laten functioneren van ons team. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere het verdelen van taken, het waarborgen van kwaliteit in de voorbereidingen, het bieden van ondersteuning en feedback aan teamleden, en het handhaven van strikte naleving van regels met betrekking tot koudeketen en hygiëne.

Jouw profiel

Jouw profil:

Vaardigheden :
  • je hebt ervaring in teammanagement,
  • je toont leiderschap,
  • je bent een voorbeeld voor je team,
  • je positieve en negatieve feedback kunt geven,
  • je bent bestand tegen stress,
  • je kunt zelfstandig werken,
  • je bent niet bang om initiatief te nemen,
  • je bent flexibel,
  • je bent nauwgezet en hecht veel belang aan goed werk,
  • Je hebt kennis van Excel (gemiddeld niveau),
  • je kunt goed werken met de Google-suite,
  • je hebt een goede kennis van het Engels (min B2),
    Kennis van het Frans is een pluspunt,
  • ervaring in logistiek is een pluspunt,
  • kennis van de retailsector is een pluspunt
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen

Aanbod

Arbeidsvoorwaarden en salaris :
je gaat ermee akkoord om te werken :
  • om te beginnen op een interim contract, met de mogelijkheid later over te gaan naar een vast contract.
  • Flexibele werktijden;
  • voltijd: 38 uur per week, verdeeld over 5 dagen per week;
  • Maandag tot en met zaterdag, met één variabel vrije dag per week;
  • en werken van maandag tot en met zaterdag zijn de uurroosters 6u-14u






Wij bieden

We bieden een missie voor de lange termijn, maar ook :
  • salaris van €17.88 bruto per uur
  • maaltijdcheques
  • tegemoetkoming in de reiskosten voor woon-werkverkeer
  • geen zondagswerk
  • een goede werksfeer en een geweldig team

Solliciteren

121 ANTWERPEN BERCHEM
+32 (0)3 820 52 80

Solliciteren